קרוסאובר

עיצוב פנים

הנאה ללא גבולות

עיצוב חוץ

השראה עירונית

ביצועים

ביצועים לכל מקום

סע לאן שהנפש לוקחת אותך, וסע בביטחון.  SUZUKI CROSSOVER היא באמת מכונית בעלת ביצועים בכל מזג אוויר, בכל שטח ולכל צורך. טכנולוגיית שטח, נסיעה מעודנת בכביש בתוספת בטיחות חכמה – הכל מצטבר באחת המכוניות השימושיות ביותר שניתן להעלות על הדעת.
מנוע בנזין 1.6 ליטר
משקל נמוך וחיכוך נמוך במנוע הבנזין פירושם ביצועים עתירי הספק ומומנט, וחיסכון רב בדלק. תצרוכת דלק ממוצעת לדגמי 4X2 ידני ואוטומטי, 18.1 ק"מ/ליטר (על פי נתוני היצרן).
תיבת הילוכים ידנית 5-הילוכים
תיבת ההילוכים הידנית בעלת חמישה ההילוכים הינה בעלת  יחסי העברה משופרים התורמים לחיסכון בדלק, וכוח שילוב נמוך יותר משפר את הנאת הנהיגה.
תיבת הילוכים  אוטו' – 7 מצבים
תיבת ההילוכים האוטומטית זמינה עם מנוע הבנזין ומסייעת לעבודת מנוע יעילה יותר לביצועים גבוהים  וכמובן לחיסכון רב בדלק.ביצועים אווירודינמיים מעולים
תכנון באמצעות מחשב ומבחנים במנהרת רוח יצרו מאפיינים אווירודינאמיים המשפרים את הביצועים ואת החיסכון בדלק. SUZUKI CROSSOVER היא בעלת מאפיינים אווירודינמיים מעולים עבור רכב קרוסאובר.

טכנולוגיית ההנעה הכפולה החדשה ALL GRIP

ארבעה מצבים לבחירת הנהג
מערכת ההנעה הכפולה מאפשרת לבחור בין ארבעה מצבי נהיגה (אוטומטי, ספורט, שלג ונעילה) באמצעות בורר "לחיצה וסיבוב" על הקונסולה המרכזית.
טכנולוגיית ההנעה הכפולה החדשה ALL GRIP
סוזוקי פיתחה את טכנולוגיות ההנעה הכפולה הידועות שלה לדור החדש, המעניק הנאת נהיגה ושלוות נפש תוך הקטנת צריכת הדלק.
שליטה יציבה בתנאים שונים
מערכת ההנעה הכפולה משפרת את היציבות בתנאי כביש ומזג אוויר מגוונים. היא פועלת ביחד עם טכנולוגיות שלדה אחרות כדי לעזור לנהג לשמור על השליטה בכל עת.

ארבעה מצבי נהיגה

מצב Auto – אוטומטי
המערכת בוחרת במצב אטומטי למתן עדיפות לחיסכון בדלק בתנאי נהיגה רגילים. המערכת עוברת להנעה כפולה אם היא מזהה החלקה.
מצב Sport – ספורט
מצב זה משפר את הביצועים בפניות על ידי העברת יותר מומנט לגלגלים האחוריים. משפר גם את תגובת המנוע בדגם בעל תיבת הילוכים אוטמטית על ידי סיבובי מנוע גבוהים.
מצב Snow – שלג
אופטימלי לדרכים מכוסות שלג, בלתי סלולות ומשטחים חלקים אחרים. מגביר את האחיזה בהאצה על משטחים חלקים. משפר את היציבות על משטחים חלקים.
מצב Lock – נעילה *
לחילוץ הרכב משלג, בוץ או חול. מערכת זו מעבירה יותר מומנט לגלגלים האחוריים ומשפרת את פעולת ה-ESP וטכנולוגיות בקרה אחרות כדי לחלץ את המכונית.
* עובר למצב שלג ב-60 קמ"ש.

בטיחות

בטיחות במקום הראשון

ממניעת תאונות ועד הגנה על הנוסעים, היעד הראשון הוא להבטיח את בטיחותך ב- SUZUKI CROSSOVER בכל דרך. טכנולוגיות עתירות ביצועים ואמצעי בטיחות מהשורה הראשונה מאפשרים לך להרחיב את היקף הנהיגה שלך בביטחה לטריטוריות חדשות.בטיחות בהתנגשות והגנה על הולכי רגל
המרכב מגלם את רעיון טכנולוגיית הבקרה היעילה הכוללת (TECT) של סוזוקי לבטיחות הנוסעים ומשקל נמוך. הוא גם עוזר להגנה על הולכי רגל במקרה של פגיעה.מרכב בעל קשיחות גבוהה ומשקל נמוך
המרכב קשיח וקל הודות לשימוש יעיל בפלדה מתיחה (high-tensile steel). הוא מעניק שליטה יציבה וחיסכון רב בדלק.7 כריות אוויר
הגנה נוספת מעניקות כריות אוויר קדמיות וצדיות לנהג ולנוסע הקדמי, כרית אוויר לברכיים עבור הנהג וכריות מסוג וילון בצד ימין ובצד שמאל.
*ESP (מערכת בקרת יציבות)
במידה והגלגלים מאבדים אחיזה, מערכת ה-ESP מנטרת באופן אוטומטי את מומנט המנוע ואת הבלמים כדי למנוע את החלקת הגלגלים, ועוזרת לנהג לשמור על השליטה.
*ESP הוא סימן מסחרי רשום של Daimler AG

מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS)
מערכת TPMS מנטרת את הלחץ בכל צמיג באמצעות חיישן בשסתום הניפוח ומזהירה את הנהג על ירידה בלחץ האוויר בצמיגים.

Section

Empty section. Edit page to add content here.

Section

Empty section. Edit page to add content here.

Section

Empty section. Edit page to add content here.

עכשיו החופש בהישג ידך

SUZUKI CROSSOVER מפיחה חיים בכל מה שאתה עושה:
ספורט, משחק, נסיעות, הרפתקאות, נסיעות עירוניות. הרשימה אינסופית, כמו דמיונך. עם ביצועים חזקים בכל מצב, עיצוב מבריק ומראה מתוחכם,
SUZUKI CROSSOVER לוקחת את העיצוב הייחודי והחדשנות המהפכנית של הקרוסאובר המקורי של סוזוקי צעד אחד קדימה. חקור את החופש שלך.